ETUSIVUarrowHUOLTOYHTIÖILLEarrow
TARJOUSPYYNTÖPALVELU

Kilpailuta helpommin

Tarjouspyyntöpalvelu siirtää kilpailutuksen sähköposteista sitä varten tehtyyn järjestelmään. Palvelussa on nopeaa luoda tarjouspyyntö ja lähettää se valituille toimittajille – jotka puolestaan vastaavat suoraan järjestelmään. Vertailu luodaan automaattisesti ja päätöksen viestintä toimittajille on helppoa.

Konkreettista hyötyä päivittäiseen työhön

Säästä työaikaa

Järjestelmä automatisoi työvaiheita luomalla automaattisen vertailutaulukon saaduista tarjouksista. Se muistuttaa, kun määräpäivät lähenevät ja asioille pitää tehdä jotain. Eikä tarjouksia tarvitse enää käsin arkistoida Outlookin kansioihin, vaan kaikki löytyy yhdestä näkymästä vuosienkin päästä.

Yhtenäistä yrityskuvaa

Palvelun avulla kaikki yrityksen lähettämät tarjouspyynnöt ovat yhtenäisiä ja viimeisteltyjä. Järjestelmän tuottamat dokumentit on suunniteltu visuaalisesti ammattimaisiksi. Yhtenäisyys vahvistaa yrityksesi jättämää mielikuvaa asiakkaiden silmissä ja kumppaniverkostossa.

Säästä kustannuksia

Hankintatarpeiden ilmaantuessa on joskus tärkeää saada korvaava hankinta nopeasti. Kilpailutus säästää kustannuksia, mutta on myös varsin työlästä - etenkin kentällä. Tarjouspyyntöpalvelun avulla vaiva tarjousten peruspyörityksestä jää pois ja pienemmätkin tarpeet voi kilpailuttaa.

Saa varmemmin tarjouksia

Jos joudut hankkimaan osan palvelusta alihankkijalta, tuottaa se lisätyötä. Ja jos hankinnassa tulee ongelmia sinusta riippumatta, olet itse vastuussa. Tarjouspyyntöpalvelu automatisoi ja muistuttaa tehden hankinnoista varmempia.

Helpota toimittajiasi

Palvelun avulla toimittajat saavat muistutuksia lähestyvistä tarjouspyynnöistä ja itse tarjouslomakkeen täyttö on helppoa . Kysymme toimittajilta jatkuvasti palautetta palvelusta. Tähän asti 98 % on peukuttanut ja pitänyt sitä helpompana kuin perinteistä sähköpostia.

Varmista tiedonkulku

Järjestelmässä tietoa on helppo jakaa kollegoille ja paikata vaikkapa loma-aikoina.
Tai mikäli joudut raportoimaan esimerkiksi alihankinnoista omille tilaajillesi, on se helppoa kun kaikki tarjouspyynnöt löytyvät järjestelmästä valmiina raportoitavaksi.

Näin se toimii

Tarjouspyyntöpalvelun käyttö on yksinkertaista. Huoltopäällikkö kirjautuu palveluun, luo tarjouspyynnön liitteineen ja lähettää sen. Sisällön voi kopioida myös aikaisemmista tarjouspyynnöistä. Lähetys voidaan tehdä helposti sähköpostiosoitteiden perusteella.

Toimittaja saa sähköpostitse linkin tarjouspyyntöön. Tarjouspyynnön katselu toimii hyvin myös puhelimella ja tarjouksen voi jättää vaikka heti. Mutta usein toimittaja käy kurkkaamassa mistä on kyse ja vastaa myöhemmin.

Kun tarjousten määräaika on mennyt, Huoltopäällikkö saa ilmoituksen ja voi vertailla tarjouksia järjestelmän sisällä, päättää voittajan suoraan ja ilmoittaa toimittajille.

Koko prosessin ajan aktiiviset tarjouspyynnöt näkyvät työpöydällä. Kokonaistilanne on helppo nähdä myös muiden eikä statusten kysely ole tarpeen.

Kokeileminen on helppoa

Soita meille tänään, niin voit tehdä huomenna ensimmäisen tarjouspyyntösi. Emme vaadi elinikäistä sitoutumista. Voit kokeilla muutaman tarjouspyynnön verran ja päättää sitten, jatkatko palvelun käyttöä. Uskomme, että monen muun tavoin et enää halua palata vanhaan tapaan.

Ari Alkila

myynti

+358 40 570 1395

Sami Vellonen

myynti

+358 40 067 5059