ETUSIVUarrowKIINTEISTÖNOMISTAJILLEarrow
palvelukanava

Palvelun uusi taso

Tuo palvelu lähelle vuokralaista silloin kun sitä tarvitaan. Hyödyntämällä QR-koodia ja älykästä taustajärjestelmää, palvelut, ohjeet ja tilaukset ovat hyödynnettävissä juuri silloin kuin niitä tarvitaan.

Konkreettisia hyötyjä

Tyytyväisemmät tilan käyttäjät

Palvelun avulla teet arjen pienistä asioista sujuvampia ja helpompia. Saat myös mitattavaa palautetta käyttäjien tyytyväisyydestä. Pienetkin asiat vaikuttavat kokemukseen ja niistä rakentuu jotain suurempaa.

Kehitä tuottavuutta

Kun vaikkapa huollon tarpeesta tiedetään ajoissa, se yleensä säästää kustannuksia. Pienistä prosessien parannuksista säästyy käyntejä ja turhaa työtä, joka kertautuu kaikissa kohteissa mitattavaksi säästöksi.

Mitattavia faktoja

Palvelujen kehittäminen on vaikeaa ilman dataa niiden toimivuudesta ja muutosten vaikutuksista. Jokainen QR-koodin skannaus saadaan kiinni ja palvelutarve tunnistetaan. Tiedon avulla asioita voidaan kehittää.

Kehitä yrityskuvaa

Jokainen QR-koodi palvelee markkinointina myös niille, jotka eivät sitä koskaan skannaa tai tarvitse. Se vahvistaa mielikuvaa yrityksestä ja sen suhtautumisesta vuokralaisiinsa.

Myy lisäpalveluja

Nyt sinulla on kanava, jonka kautta tavoitat vuokralaiset palvelutarpeen yhteydessä. Se avaa täysin uusia mahdollisuuksia jos haluat tuotteistaa ja kehittää palvelujesi myyntiä.

Helppo käyttöönotto

Palvelukanavan perusversio on helppo ottaa käyttöön eikä se edellytä raskasta käyttöönottoprojektia. Pääset nopeasti alkuun ja voit kehittää palvelua kokeilujen kautta.

Näin se toimii

QR-koodeja tulostetaan ja liimataan sellaisiin kohteisiin ja paikkoihin, joissa palvelutarve on olemassa esim. neuvotteluhuoneet, saniteettitilat, varastot, vuokralaisten tilat. Kuhunkin kohteeseen voidaan tarjota erilainen palveluvalikoima.

Kun vuokralainen skannaa QR-koodin, hän pääsee suoraan kyseisen palvelukohteen sivulle, josta hän voi tehdä määrittelemiäsi asioita: tehdä huoltopyynnön, ilmoittaa palvelutarpeesta tai mitä ikinä haluatkin tarjota.

Taustajärjestelmä tarjoaa käyttäjälle informaatiota ja ohjaa palvelupyynnöt eteenpäin niihin kanaviin, joihin haluat.

Sinä näet dataa, miten palveluja on tilattu. Se on yksi lähtötiedoista, joilla voit kehittää käyttäjäkokemusta.

Haluatko kuulla lisää?

Kerromme mielellämme lisää mahdollisuuksista ja ideoista. Mietitään yhdessä, mitä se voisi sinun yrityksellesi tarkoittaa ja miten se näkyy vuokralaiselle.

Ari Alkila

myynti

+358 40 570 1395

Sami Vellonen

myynti

+358 40 067 5059