Thinger Laiteseuranta on tarkoitettu laitteiden, koneiden tai minkä tahansa yksilöidyn tuotteen valmistajalle ja myyjälle. Se tarjoaa fiksuja mahdollisuuksia etenkin silloin, kun huoltoon ja jälkimarkkinointiin halutaan panostaa.
Kun tiedät kuka asiakkaasi on ja mitä versioita tai malleja heillä on käytössä, voit suunnitella päivitysten myyntiä. Tieto on välttämätöntä esimerkiksi vuosihuoltosopimusten toteuttamiseksi.
Kun itse laite toimii käyttöliittymänä elinkaaripalveluun, ei asiakkaan tarvitse muistaa mistä portaali löytyy tai mitkä tunnukset sinne ovat. Vain QR-koodin skannaus riittää - ja sen osaa muuten lähes jokainen.
Kuluvat osat kuten suodattimet tai muut varaosat on helppo tilata palvelun kautta. Asiakkaan ei tarvitse syöttää kuin haluamansa määrä ja loppu hoituu järjestelmän kautta turvallisesti ja läpinäkyvästi.
Laitteen kylkeen liimattu, hyvin suunniteltu ja informatiivinen tarra on aina myös yrityksesi markkinointia. Se on jatkuvasti näkyvä viesti kaikille asiakkaillesi ja laitteiden käyttäjille. Olet mielessä, kun laitteita tarvitsee uusia.
Järjestelmän sisällä voit rakentaa tuotekohtaisen huoltosuunnitelman ja varmistaa, että asiat tulevat hoidettua ajallaan. Kaikki on hallussa kun myös huoltopyynnöt tulevat samaan järjestelmään.
Voimme integroida palvelun esimerkiksi CRM-järjestelmään, jolloin asiakastietosi pysyvät yhdessä paikassa. Integrointi onnistuu myös huollon toiminnanohjaukseen, mikäli sinulla on jo järjestelmä olemassa.
Ole yhteydessä jos jäit pohtimaan, mitä tämä voisi sinun yrityksellesi tarkoittaa. Mietitään yhdessä. Palvelu on helppo esitellä etäyhteyksien läpi ja tulemme mieluusti myös paikan päälle kertomaan lisää.