Osallistu webinaariin ke 8.5. klo 8.30
Kokouskauden jälkeen pöydällä on paljon tehtäviä asioita – myös käynnistyvien hankkeiden tai palvelujen kilpailutuksia. Tehokkaassa ja ajankohtaisessa webinaarissa esittelemme työkalun, jolla kilpailutukset hoituvat helpommin ja asiat pysyvät paremmin hallussa.
Webinaarissa saat vastauksia ainakin seuraaviin kysymyksiin - ja voit itse kysyä lisää.
- Miten pääset kilpailutuksissa helpommalla ja saat työstäsi enemmän kiitosta?
- Kilpailutus sujuu jo nyt hyvin, miksi vaivautua?
- Mitä läpinäkyvyyden lisääminen hallitukselle konkreettisesti voisi tarkoittaa?
Webinaari on suunnattu kaikille isännöitsijöille, teknisille isännöitsijöille sekä muille kilpailutuksia tekeville. Webinaari järjestetään Teamsin kautta.